onsdag 12. november 2008

Aktiviteten på gruppen.

Vår aktivitet er for barn fra 2 til 3 år. Helst 3 år, da hadde vi at de fikk bind for øynene og skulle skjenne på gjennstander og forklare hvordan den er om den er, hard, myk, stor eller liten. Men så fant vi ut at det kanskje hade vært bedre om man brukte et teppe og tok over mange forkjellige gjenstander og barnet skulle ta hånden under og skjenne på de forskjellige tingene og forklare hva de føler.
Så delte vi oppgavene opp litt og jobbet med et tema vær som vi framførte. Vi satt oss veldig godt inn i stoffe til hverandre slik at vi viste hva alle arbeidet med. Vi hjalp hverandre om det var noe vi ikke skjønte.


Vurdering på hvordan jeg synes det gikk i dag.

Jeg synes det gikk ganske så bra. Ajwan fikk litt hjerne teppe i starten, og det gjorde kanskje at jeg ble litt nervøs. Det eneste som gikk litt dårlig var at jeg føler at jeg ble litt nervøs. Og kanskje glemte litt av det jeg skulle si. Men ellers så synes jeg at vi snakket fint og forståelse fult og tror de andre lærte og skjønte litt mer om barn fra 1 til 3 års alderen.
Jeg føler at med aktiviteten vår, så kunne vi ha gjort det litt annerledes sånn som dere sa. Den hadde kanskje passet enda bedre til 1 til 3 åringer om vi hadde brukt en pose eller et teppe isteden for bind for øynene. Det er noe vi kunne gjort annerledes.

Ingen kommentarer: